teisipäev, 10. juuli 2007

HP Manolo seikleb jälle

Eilse kohtumise eesmärk Manologa oli üle vaadata tema poolt koostatud koondnimekiri meie asjadest. Manolo ilmus peaaegu õigel ajal nurga tagant nagu särav päike ja muutus veelgi õndsamaks meid nähes. Tundsime samuti kuidas seljad läksid sirgu ja süda soojaks. Läksime poodi ja alustasime tööd. Manolo ei lasknud end meist väga häirida ja tegeles vahepeal ka telefonimüügiga ennast aeg-ajalt meiega liites. Tal oli väga hea uudis, nimelt selgus, et ta oli kodus oma arvutil teinud valmis vägeva listi ning selle ka mälupulgale võtnud, et meile anda. Õnnetuseks oli tema mälupulk maha põlenud. Sel ajal kui me seda mõtteavaldust seedisime, ründas HP-mees tööarvutit et selle kaudu koju sissetungida. Minu IT teadmised pole väga suured ja ma kujutasin endale elavalt ette, kuidas Manolo kobas taskus sigari järele, sai miskit pihku ja süütas selle. Ja nii ta maha põleski. Meie IT juhi arvates oli see ka ainus võimalus. Sel ajal klõbistas Manolo klahvidel ja teatas mõne ajapärast, et ta ikka ei saa koduarvutisse sisse. Mehelt, kes ei ole siiamaani suutnud meile ühtegi e-maili saata, kes prindib välja kõik 10-lehelised pdf failid, et sealt ühte rida vaadata, kes kirjutab kõiki tooted eraldi exceli failidesse, et siis need välja printida ja faxida, oli sellise avalduse saamine küll kerge pettumus, kuid ikka juhtub. Ega miskit, hakkasime otsast peale tellimust tegema. Tarkvara osas oli meie soov vana hea XP ja inglise keelne office. Tundus, et Manolo jagas seda poolt ja leidis kohe Microsofti hulgimüüja kodulehelt hinnakirja. Helistas sinna ja algas väsitav vestlus. Manolo selgitas mida me tahame, kuid tundus justkui, et Microsofti mehed ei saanud aru, et jutt käib nende toodetest. Vähemalt neile ei öelnud üksi toode mitte midagi. Siis tegi meie mees neile lühikursuse, et mis on XP ja mis on Vista ja jõudis vaikselt edasi. Tundus, et Officeist ja SmallBusiness Editionist ei olnud spetsid samuti midagi kuulnud. Samuti ka hindadest, mis Manolo neile ütles. Uuriti, et kust me need leidsime ja imestati kui ütlesime, et nende kodukalt. Lõpuks teatas Manolo, et nüüd on kõik valmis ja reserveeritud meie jaoks. Ja saame asjad homseks kätte. Kuna kõik olid kurnatud, siis ei viitsinud keegi enam sellele naljale reageerida. Teadsime, et homme peame kõik uuesti tegema. Lugejale lisan selgituseks veel selle, et see oli nüüd neljas kord, kus me kõik tooted ükshaaval läbi käisime. Kuid kogemus näitab, et see ei jää viimaseks. Vähemalt kaks korda tuleb veel.

Kommentaare ei ole: